اشوبم ارامشم تویی

اتفاقات زیادی افتاده، دلم خیلی گرفته ، اشکام همینجوری سر میخورن رو صورتم!  همین موقع اس که مثل همیشه بهم زنگ میزنی، میخوای حال منو کیان رو بپرسی، نمیتونم غمم رو ازت پنهون کنم، به خاطر من ظرف چند دقیقه میای خونه، اشوبم رو با حرفات و مهربونیات تبدیل به ارامش میکنی،

اینقدر اروم میشم که بعد رفتنت ٢ ساعت کنار کیان خوابم میبره، 

الهی شکر که هستی، و حواست به من هست

نظرات 3 + ارسال نظر
جودی جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:50 ب.ظ

عزیز دلم نبینم غم و ناراحتیت رو.نبینم اشکات رو.خداروشکر همچین یار مهربونی داری که آرومت میکنه.الهی همیشه در کنار هم سالم و سلامت و عاشق و شاد باشید.

جودی جونم الهی تو هم شاد باشی همیشه

S\\A\\H\\A\\R جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:34 ب.ظ http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
6518

شراره شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:18 ب.ظ

اخی عزیزدلم خدانکنه هیچوقت ناراحت باشی ودلت بگیره وگریه کنی
خدا عشقتو برات نگه داره که اینقدحواسش بهت هست.شادی زندگیه دیگه روزای خوب هم داره روزهای بدهم داره

عزیزم ایشالا همیشه دلت شاد باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد