کدبانو

اینکه ازت دورم، ، چرا اینقدر سخته، همش به خونمون فکر میکنم، با اینکه به زودی دوباره باز کنار هم خواهیم بود،اما من طاقتم داره تموم میشه،

امروز یاد این افتاده بودم که من اشپزی برای شام رو بیشتر از اشپزی ناهار دوست داشتم و دارم،

میدونی چرا؟!

 وقتی برای ناهار اشپزی میکنم،  تو خونه نیستی، اما وقتی عصرها میرفتم اشپزخونه و شروع به اشپزی میکردم،مخصوصا وقتی لوبیا پلو درست میکردم و بوی هل و دارچین سسش بلند میشد، تو از پشت میز کارت طاقتت تموم میشد و میومدی اشپزخونه، میگفتی وااای عجب بویی راه انداختی خانووم، گاهی  در حالی که داشتم غذا رو هم میزدم ،از پشت سر بغلم میکردی و گونه ام رو میبوسیدی، منم سرم رو برمیگردوندم و میگفتم دارم برای عزیز دلم شام خوشمزه میپزم،

به مایه ی پلو ناخونک  میزدی و هی تو اشپزخونه میپلکیدی تا برنج رو دم کنم،  هی بی طاقتی میکردی که کی این پلو دم میکشه، از بوش غش کردم، و منم میگفتم یکم دیگه مونده ، و سالاد رو درست میکردم، و میز رو میچیدم،

من عاشق اشپزی وعده شامم، چون تو هم توش حضور داری، زودتر باید بریم خونه ی خودمون، دیگه طاقت ندارم،

من  عاشق اشپزی برای تو ام، من عاشق توام،

دلم برات تنگ شده، 

این بار خونه ی من دو تا عشق داره، پسرم و تووو

مردای عزیزم


نظرات 3 + ارسال نظر
جودی سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:49 ب.ظ

عزیزززم.چقدر سخته این روزها بدون همسرت.واقعا درکت میکنم.الهی زودتر این دوری تمام بشه و کنار هم عاشقانه زندگی کنید.
نی نی نانازی رو ببوس.فداش شم.بووووس

ایشالا زودتر تموم بشه، برام دعا کن، زود برام بگذره
منم میبو%

mahdiyemaah سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:16 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

شراره سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:46 ب.ظ

به به چه عجب خانم اپ کردن
ایشالله به زودی روزهای عاشقونتون دوباره شروع بشه.بازهم درکنارهم به اضافه جوجه کوچولوتون روزهای شیرین وخوشی درانتظارتون باشه
تندتندوبنویس شادی.تنبلی روبزار کنار.جوجه چطوره خوابش بهترشده؟خودت اشتهات خوب شده؟شیرت زیادشد؟

شراره تازه دارم به شرایط جدید عادت میکنم،
قول میدم تند تند بنویسم
والا خوابش بگیر نگیر داره بعضی شبا بهتره بعضی شبا همش بیداره، اما دیگه دارم به مدیریت شرایط خبره میشم،
خودم هنوز اونجوری اشتها ندارم، اما فهمیدم اب هویج بستنی شیرم رو زیاد میکنه، و میخورمش شیرم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد