نون و برنج پر

فعلا مدتی سعی دارم لب به برنج و نون نزنم، مدتی ام وزن نکنم تا فکرم باز باشه

ترازو جمع ه، یعنی میتونم؟ باید بتونم

دیروز عالی نبودم ولی خوب بودم، شام خیلی گشنه شدم و املت و نون خوردم

اما امروز عالی بودم و فقط مرغ سرخ شده و شیر و کشمش و خرما خوردم

همین یه روزه حس میکنم جمع و جور شدم، فک کن! حس سبکی دارم

فردا مامان و خواهرم میان اینجا! کارای نا تموم رو تموم کنن! بازم فک کن!

نظرات 2 + ارسال نظر
جودی چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:22 ق.ظ

خیلی خوبه منم باید نون و برنج رو فعلا حذف کنم.

شراره جون منم دلم واست تنگ شده.این آدرس

http://judy1.blog.ir/

من که فعلا قصد نی نی دار شدن ندارم.فعلا که آمادگیش رو ندارم.

عزیزززم کیان کوچولو بذار مامان شب ها بخوابه گل پسر.از طرف من ببوسش شادی جونم.خیلی دوسش دارم.بوووووووووس

جودی یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:13 ق.ظ

شادی جونم کجایی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد