خبرهای خوب

خبر خوب بهم رسید، الهی شکر، دانشگاه مبدا و مقصد موافقت هاشون رو اعلام کردن، مصاحبه های علمی و گزینشی هم درست و حسابی انجام شد و رفت پی کارش،

حالا نامه های نهایی رفت وزارت خونه که علی میگه بعیده، مخالفتی بشه و فقط در حد مطلع کردن وزارت انجام شده، یعنی به زودی میتونیم  بریم و دنبال خونه بگردیم، همش رو مدیون لطف خدام، الهی شکرت، بزودی باید با شهری که توش زندگی قشنگم رو شروع کردم خداحافظی کنم، با خونه ای که توش عروس بهترین مرد دنیا شدم و کلی لذت بردم،

کلی خاطره های خوب دارم از غربت، در کنار علی بودن عالیه، حالا حتی اگه به دوری کره مریخ باشه

دیشب ساعت 7 شب این خبر خوش رو علی بهم داد و کلی خوشحالم کرد، هورااااااا



به احتمال زیاد پسرم رو پنج شنبه به دنیا میارم، پسری تنبل من که قشنگ نشسته سر جاش، تکونم نمیخوره، دورش بگردم، خدایا سالم بیارش بغلم

علی هم فردا به امید خدا میاد، الهی شکر، سفرش بی خطر، کلی تلاش کرده و همه ی کارهاش رو هماهنگ کرده که بتونه چند روزی پیشمون بمونه،

برام دعا کنید، دوستان گلم،

نظرات 3 + ارسال نظر
mahdiyemaah سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:13 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

الهی به خیر و.خوشی...

جودی چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:35 ب.ظ

عزیززززم دلم چقدر خوشحالم از خبرهای خوبت.الهی همیشه شاد باشی و پر از خبرهای خوش.عشقتون ابدی .

وای چقدر هیجان زده ام.الهی سالم و سلامت نی نی رو به دنیا بیاری.شادی گلم تبریک میگم بهت عزیزززززم.اشک شوق تو چشمام حلقه زده.از خدا میخوام هردوتون سالم و سلامت باشید و زایمان فوق العاده راحتی داشته باشی.بوووووووووس بوووووووووووس

وای جودی تو خیلی مهربونی

شراره پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:41 ق.ظ

خداروهزاران بارشکر.خوشحالم براتون که کاراقاتون اوکی شده.ای جانم پس بالاخره تنبل خان دارن تشریف میارن؟

مرسی شراره جونم، به زودی باید از شهر مشترکمون کوچ کنم، الان که همه چیز جدی شده، دلم براش خیلی بیشتر تنگ میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد