من میتونم

سلام

مرسی  برای حرفات شراره من خیلی با حرفات اروم شدم

جودی عزیزم از تو ممنونم که هستی


از امروز رژیمم

از رژیم شوک دکتر خضری شروع کردم

میخوام تا عید ١٠ کیلو سبکتر بشم

این مدت خیلی خوردم تا شیرم زیاد بشه، نشد! منم فقط روز به روز چاقتر شدم

از امروز باز شاد وً امیدوار میرم جلو

هر روز حتی شده یه خط از وضعیت رژیم میگم


تا الان هیچی نخوردم، امروز شیر و خرما دارم و دو تا تخم مرغ ابپز

نظرات 4 + ارسال نظر
جودی دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:25 ب.ظ

عزیززز دلم.خداروشکر حرفای شراره جون آرومت کرد.بووووس
عــــاشقتمممم.

شروع کن منم هستم باهات. باید تا قبل عید 10 کیلو کم کنم.قطعا میتونیم و البته تو که فوق العاده با اراده ای و یقین دارم میتونی گلم.

جودی دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:50 ب.ظ

باید بتونیم.منم از هیکلم راضی نیستمم اصلااااا.اگه بتونم ورزش هم در کنار رژیم داشته باشم عالی میشه.سایز رو حسابی کم میکنه.

پیش به سوی خلاص شدن از 10 کیلوی اول :))

جودی من بدجوری احتیاج دارم لاغر شم، زدم سیم اخر
فعلا با پروتیین میرم جلو
بزن بریم ١٠ کیلوی اول رو بترکونیم

شراره سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:14 ق.ظ

خداروشکر که حرفهام بدردت خوردن.
چقددلم براجودی تنگ شده.ادرس وبلاگشوبده برم بخونمش ازاول تااخر.جودی چه خبر؟نی نی نیاوردی برامون؟

سلام شراره جونم، همشهری سابقم! سنندج حالش خوبه؟! دلم براش تنگ شده

جودی ادرستو به شراره بده، ١٠٠ بار کپی کردم چپه اومد

جودی سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:45 ب.ظ

عزیز دلم چطوری؟ رژیمی هستی؟ باید تا قبل عید حسابی وزن کم کنیمااا.بووووس

اره شکر خدا رژیمی ام
هورااا، لاغر میشیم باز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد